Handelsbetingelser

Markedsføring via E-mail
Cirka én gang pr. måned vil Realcoffee.dk udsende e-mail til vores kunder med reklamemateriale om kafferelatede produkter. I henhold til markedsføringsloven og Persondataloven kan du altid skrive til kundeservice@realcoffee.dk med henblik på ikke at modtage disse henvendelser. Ligeledes er der altid mulighed for på den pågældende e-mail at frasige sig disse henvendelser.Oplysninger afgivet til realcoffee.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Betalingsbetingelser
På Realcoffee.dk kan du benytte følgende betalingskort:

- Dankort og VISA/Dankort
- VISA
- VISA Elektron
- Mastercard
- Maestro
- JCB
- American Express

Realcoffee.dk bruger ikke forsendelse pr. efterkrav, giro eller checks.
Alle priser på Realcoffee.dk er inkl. moms og andre afgifter
Betaling for bestilling sker ikke før vi har afsendt varer til dig. Først da vil beløbet blive trukket på din konto.

De oplysninger du indtaster ved brug af betalingskort sendes direkte til PBS i krypteret form, dvs. det kun er PBS, som kan læse disse oplysninger. Realcoffee.dk har ikke adgang til oplysningerne. Ved udfyldelse af betalingsoplysninger: kortnummer; de 16 cifre forrest på dit betalingskort
Udløbsdato; måned og år er angivet på forside. De fire cifre skal indtastes
Kontrolcifre; de 3 sidste cifre på bagsiden af dit betalingskort

Dataregistrering
For at kunne fremsende varer til dig skal du oplyse dit navn og din postadresse, samt E-mail adresse. Når du har afgivet din ordre gemmer vi dine ordreoplysninger i 5 år.

Oplysninger vil ikke blive videregivet eller solgt til tredjemand men vil kun findes i Realcoffee.dk egen database, hvor oplysningerne vil blive behandlet fortroligt. Du kan når som helst bede os om at fjerne dine oplysninger eller fjerne dig fra mailinglisten.

Du har altid mulighed for at få indsigt og gøre indsigelse mod vores registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. Personoplysningerne opbevares passwordsbeskyttet.

Levering:
Leveringsbetingelser i Danmark
Realcoffee.dk sender fragtfrit til hele Danmark.

Leveringsbetingelser udland
- Ved levering af varer til Grønland, Færøerne, Norge, Sverige og Island kontakt Realcoffee

Leveringstid
Realcoffee.dk bestræber sig på at afsende de bestilte varer inden for 1-2 hverdage, derfor kan du forvente dine varer inden for 2-5 dage, dog påregnes lidt længere leveringstid i forbindelse med højtider og ferier.

Til udlandet (Grønland, Færøerne, Norge, Sverige og Island) kan vi ikke garantere en bestemt leveringstid, da det afhænger af det enkelte lands postvæsen og toldmyndigheder
- Alle forsendelser sendes med GLS Pakkepost.

Returnering:
Der er 14 dages fortrydelsesret regnet fra den dato kunden modtager varen. Fortrydelsesretten gælder for uåbnede/forseglede varer. Åbnede varer refunderes ikke. Kopi af faktura skal altid medsendes.
Ønsker du at returnere din ordre, skal varen returneres i væsentlig samme stand og mængde som du modtog den. Dvs. varen skal være i en stand, så den kan sælges videre. Købet kan fortrydes ved nægtelse af varen, overdragelse af varen til postvæsenet eller ved at returnere varen til Vestre Paradisvej 1, 2840 Holte. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Når varen er modtaget og fortrydelsesretten kan anvendes, sendes en mail med den videre proces og derefter overføres købsbeløbet til kundens bankkonto.

Reklamationsret:
Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra Realcoffee.dk skal påberåbes inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive, og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Dersom du opdager en fejl, skal du rette henvendelse til Realcoffee.dk. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Realcoffee.dk har stillet dig i udsigt.

Du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Når en reklamationsvare returneres skal kopi af faktura vedlægges.
Er reklamationen berettiget refunderes returportoen.

- hvis du mangler et nyt eksemplar af din ordrebekræftelse, kan du sende en mail til kundeservice@realcoffee.dk