Pressekontakt & billedarkiv

Real Coffee har  igennem tiden været interessant for forskellige medier og journalister. Vi udtaler os på områder såsom e-handel, Amazon og digital detailhandel, hvor vi har holdninger og erfaringer fra ind- og udland.

Er du journalist, kan du få baggrundviden eller interviews ved at kontakte CEO Lars Mansfeld- Giese: Tlf. 23236673 eller mail: Lars@realcoffee.dk 

Billedemateriale om Real Coffee til brug i medierne findes på dette link: Billedarkiv.

Nedenfor finder du et samlet overblik over Real Coffee i medierne.

Facts om Real Coffee til journalister

 

Finans - 11. juli 2018

Amazon udvider markedet globalt for dansk kaffefirma

Gode ratings er omdrejningsordet for at have succes på Amazon, og senest har Real Coffe fået stemplet 'Amazons Choice' fra webgiganten, der kommer frem, når folk søger på kaffe.

 

Læs hele artiklen her


 

TV2 News - 16. marts 2018

Succes på Amazon

TV2 News sendte live fra Real Coffee d. 16. marts 2018 for at høre om vores erfaringer med salg af økologiske kaffekapsler til Nespresso.

Igennem de seneste år har vi oplevet en enorm vækst og efterspørgsel på et bedre alternativ til Nespresso. Især på Amazon, verdens største webshop, har vi set et enormt potentiale. Amazon er nu vores 2. største marked efter Danmark.  


 

Børsen - 21. marts 2018

Sådan tæmmer dansk kaffekonge Amazon-monsteret. Vækster op til 40% om måneden.

"Jeg forstår ikke, at man frygter Amazon. Der er et kæmpe potentiale for danske virksomheder og det er en "once in a lifetime" mulighed for danske producenter, som ikke har haft kræfterne til at nå eksportmarkederne på egen hånd". - Lars Mansfeld - Giese - CEO

 

Læs hele artiklen her

Børsen, artikel om Real Coffee. adm. dir. Lars Mansfeld-Giese


 

Dansk Industri - 28. marts 2018

"Som adm. direktør i én af de mange små spillere i dansk detailhandel har vi valgt at omfavne de muligheder, Amazon giver os i udlandet. Dette med tanke på at vi dermed også står godt forberedt dén dag, Amazon kommer til Danmark". - Lars Mansfeld - Giese - CEO

"Amazon bliver år 0 i dansk detailhandel, når de kommer til Danmark"

 

Læs hele artiklen her.

Lars Mansfeld-Giese, adm. direktør i Real Coffee.

 


 

BDO Danmark - 28. august 2018

Sådan udnytter du Amazons muligheder - råd fra dansk succes-forretning:

"For mange danske virksomheder handler det om at finde en niche, fokusere på unikke kvaliteter eller tilbyde produkter, hvor der er færre om buddet. At fokusere på lavpris betyder ofte direkte, hård konkurrence med virksomheder, der eksempelvis bruger Amazon at sælge deres overskudsproduktion. Med andre ord kræver et sats på lavpris for langt de fleste en salgsvolumen, der kan være svær at opnå, for at sikre overskud."

 

Læs hele artiklen her.


 

Gastromand - 7. april 2018

TEST - De bedste Nespresso-kompatible kapsler

Real Coffee er kåret som testvinder af Gastromand – Danmarks største Gourmet-magasin for mænd.

"Der er kommet mere kaffe i kapslerne, og deres linje er blevet skarpere".

"Jeg er vild med deres skum som er helt blød og dufter af mørk chokolade"

"Bedste kaffe til prisen…"

 

Læs hele testen her


Finans - 7. marts - 2018

Glem egen netbutik – nu skal danske virksomheder lære at sælge via Amazon

Real Coffee fører an, når danske virksomheder skal lære at sælge online i udlandet.

"I løbet af de seneste ni måneder har vi lavet en omsætning, der er større end den omsætning, vi har brugt fire år på at generere i Norge og Sverige. Det er med andre ord gået enormt stærkt på Amazon". - Lars Mansfeld - Giese - CEO

​​​​​

Læs hele artklen her​​​​​​

 

 

 

 


 

COMPUTERWORLD - 10. april 2018

"Langt flere tyskere end danskere i absolutte tal er interesseret i økologiske kaffekapsler, og de går forgæves i Lidl og Aldi i Tyskland, men Amazon har ubegrænset hyldeplads," siger han. Realcoffee har solgt økologiske kaffekapsler på Amazon siden maj 2017. 

 

Læs hele artiklen her

Real Coffee og Lars Mansfeld-Giese i ComputerWorld


 

Dansk Markedsføring - 13. april 2018

Amazon er ikke blot en trussel mod danske e-købmænd, men også en platform med kæmpe muligheder for brands. Danske Real Coffee er et godt eksempel.

Lars Mansfeld-Giese, adm. dir. Real Coffee, opfordrer danske detail-sektor og mærkevareproducenter til at tage udfordringen fra Amazon op. I fremtiden er der ikke plads til de forretninger, som ikke forholder sig til Amazon. "Enten er man med Amazon eller så er man imod - der er ingen plader derimellem."

 

Læs hele artiklen her


 

Berlingske Business - 27. maj 2018

Nu render Amazon os på dørene og vil købe vores kaffekapsler

Lars Mansfield-Giese, ejer af det lille kaffefirma, Real Coffee, mener, at frygten for Amazon er overdrevet.

Det lille danske kaffefirma Real Coffee har oplevet stor vækst, efter at
det begyndte at sælge sine økologiske kaffekapsler på Amazon i
Storbritannien. Faktisk så markant, at Amazon nu har henvendt sig og vil
købe Real Coffees produkter og selv sælge dem direkte på Amazon...

 

Læs hele artiklen her